Filtrar productes Showing all 7 results
Localització
Format del curs
Tema
Edat
  • Out of stock
    En aquesta activitat es donaran una coneixements bàsics de programació a través de diferents eines. Aprendrem què són els bucles, les seqüències, treballarem amb variables i aprendrem a crear funcions. És una activitat que és pot fer independent de robòtica i videojocs, però que recomanem pels que ja estan fent aquestes activitats ja que és totalment complementaria.  
  • En aquesta activitat es donaran una coneixements bàsics de programació pels alumnes de secundària  a través de diferents eines. Aprendrem què són els bucles, les seqüències, treballarem amb variables, aprendrem a crear funcions, llistes de variables, aprendrem diagrames de fluxe, a picar codi i les parts que té. És una activitat que és pot fer independent de robòtica i videojocs, però que recomanem molt pels que ja estan fent aquestes activitats ja que és totalment complementaria. També introduirem els nois i noies a diferents llenguatges escrits de programació. Començarem a través de blocs i anirem fent la comparativa.    
  • Out of stock

    Activitat on aprendran a dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb LEGO® MINDSTORMS NXT i amb el programa de software lliure Enchanting, un entorn de programació basat en Scratch construït per a proporcionar una manera més fàcil de programació. També hi haurà alguna activitat amb robots diferents o amb altres aplicacions com per exemple Dash and Dot o apps de programació i disseny.

    Aprendran a controlar el moviment del robot a través dels diferents motors i sensors, tot això a través de reptes proposats. La temàtica de l'any vinent serà les Ciutats Intel·ligents.

  • Activitat on aprendran a dissenyar, construir i programar el seu propi robot amb LEGO® MINDSTORMS NXT i amb el programa de software lliure Enchanting, un entorn de programació basat en Scratch construït per a proporcionar una manera més fàcil de programació.

    Aprendran a controlar el moviment del robot a través dels diferents motors i sensors, tot això a través de reptes proposats.

  • Activitat enfocada a aprendre el funcionament d'una placa Arduino amb diferents sensors i actuadors i la seva programació per tal d'assolir un conjunt de projectes proposats al llarg de l'any. Dirigit a nois i noies d'ESO, cicles i barxillerat.

    Començarem el curs fent una part d'electrònica amb la mateixa placa Arduino i treballant amb sensors i motors per entendre bé el funcionament de la placa.

  • Out of stock

    Activitat pels alumnes d'ESO, Cicles i Batxillerat on aprendran a crear i programar els seus propis robots a través de la placa Arduino i diferents tipus d'estructures amb  Vex IQ, disseny i impressió 3D. Participaran en un conjunt de reptes durant tot el curs escolar on es treballaran de manera pràctica conceptes de mecànica, física, matemàtiques, programació, però també treball en equip, cooperació, comunicació i altres habilitats socials. La temàtica del 2017-2018 serà les "ciutats intel·ligents"

    *Activitat recomanable per nois i noies que vulguin encaminar els seus estudis cap a estudis d'enginyeria, mecànica, electrònica o programació.

  • En aquesta activitat es vol introduir a nens i nenes de 6 a 8 anys en el món de la robòtica, enginyeria, programació, creació de videojocs i comunicació audiovisual.

    Durant el primer trimestre començarem amb la creació d'animacions i videojocs senzills amb Scratch Jr., en el segon treballarem amb Apps educatives molt interessants i intuitives per començar a entendre màquines i circuits i en el tercer trimestre introduirem als participants en el món de la robòtica a través d'eines com el Dash&Dot i les Beebots.